مهمان گرامي سايت انجمن اساسين کريد؛
، براي مشاهده سايت با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


انجمن اساسین کرید
انجمن اساسین کرید

پيام مدير

سلام به بزرگترين جامعه اساسين کريد فارسي خوش امديد assassinscreed.ir assassinsorder.ir تا اصلاع ثانوی دامین ها روی سایت متصل نیستند

مطلب497

5 بازی نامید کننده 1390

نويسنده : hadieslamkish - در : 23 / 1 / 1391برچسب:راهنمای اساسینز کرید, - دسته : <-PostCategory->

سال ۱۳۹۰ امدورفت وبازی هایی امدند که بلطبع بازی هایی عالی ونواورانه بودند ولی بازی هایی هم بودند که انتظار طرفداران را برطرف نکردند.حال نگاهی به ۵ بازی نامید کننده سال ۱۳۹۰ البته امیدوارم که طرفداران این بازی ها ناراحت نشوند چون این فقط نظر شخص بنده هست.

11854307079610272895 5بازی ناامید کننده سال90

۵)ASSASSINS CREED REVELATIONS
جدیدا هرساله استدیو (یوبی سافت) یکی از زیر مجموعه های سری دوم(فرقه اساسین)منتشر میکند واین کار برعهده ی استدیو مونترال این این شرکت هست.ودرهرقسمت ماشاهد شهرهای بازسازی شده ای ازجمله روم و قسطنطنیه هستیم که علاوه بر داستان زیبای این بازی یکی از نقاط قوت این بازی هست البته نباید از اهنگ های بازی که ساخته جسپرکید هست گذشت.اما یکی از نقاط ضعف این بازی که من فکرمیکنم این بازی را در لیست من قرار داده گیم پلی تکراری بازی وهمچنین ریتم کند این بازی هست.دراین قسمت بالاخره داستان (اتزیو)وهمچنین جدش (الطائر) به پایان می رسد.حال استدیو (یوبی سافت) به تازگی اطلاعات جدیدی را از قسمت سوم بازی منتشر کرده وباید دید که بازهم به اوج روز های اولیه خود بازمیگردد یاخیر.
79840767049190984054 5بازی ناامید کننده سال90
۴)RAGE

این بازی اولین بار در مراسم E3 سال۲۰۰۶ توسط خالق FPS وهمچنین سازنده بازی هایی همچون DOOM وQUAKE یعنی اقای جان کارمک رونمایی شد وهمه گان منتظر تجربه این بازی شدند حال این بازی سال پیش منتشر شد اما این بازی نتوانست انتظار طرفداران را براورده کند.از جمله نقطه ضعف های بازی بافت ها وهمچنین ضعیف بودن تکسچرها بود که استدیو (بتسدا)بادادن پچ هایی تاحدودی توانست این مشکلات را کاهش دهد.یکی دیگر از نقطه ضعف های بازی هم نبود داستانی غنی برای این عنوان بود.این بازی باموتور ID TECH 5 ساخته شد.
25368129416489526806 5بازی ناامید کننده سال90

۳)DEAD ISLAND
قبل از انتشار این بازی همگان فکر میکردند که این بازی میتواند با ساخته استدیو (والو)یعنی بازی (LEFT FOR DEAD) رقابت کند.قبل از انتشار استدیو سازنده این بازی یاتریلر های زیبا و همچنین عکس های زیبا ازبازی به قولی دل همگان را برده بود.اما این بازی منتشر شد و حسابی همه را ناامید کرد نه موسیقی زیبایی نه داستان زیبایی ونه….امیدوارم اگه سازندگان روزی به فکر ساخت سری دومی از این بازی افتادند کمی خلاقیت به خرج دهند وگرنه همان left for dead از همه بازی ها در این سبک بهترهست.
45418897201993753888 5بازی ناامید کننده سال90

۲)PES 2012
طبق معمول ما هرساله شاهد حضور این بازی در کنار بازی (فیفا) هستیم که در اواسط یا اواخر مهر ماه هرساله عرضه میشود.اما متاسفانه این بازی دیگر اون (پی اس) گذشته نیست که همه دوستان یا اشنایان دور هم جمع میشدند وبازی میکردند وبه جای این که این بازی پیشرفت کند تازه پسرفت میکند.امیدوارم استدیو کونامی یک فکری به حال این بازی بکند چون واقعا دارد به جایی کار میکشد که حتی اسم این بازی هم یادمون بره واز همون اول فکر کنیم که اصلا این بازی وجود نداشته.
45467453910361311313 5بازی ناامید کننده سال90

۱)NEED FOR SPEED THE RUN
خوب حالا رسیدیم به اولین بازی ناامید کننده که حتی لقب افتضاح هم میتوان به ان داد.این بازی یک سال در میان توسط دو استدیوBLACK BOXوهمچنینCRAITERION ساخته میشود که امسال نوبت BLACK BOX بود که واقعا گل کاشت .همچنین برای اولین بار صحنه های سینمایی به این بازی وارد شد اما خوب باری انقدر کاستی داشت که واقعا نمی توانستیم لذت ببریم به نظر من اگه EA ساخت این بازی رابهCRAITERION بسپارد بهتر است.


نظرات شما عزیزان:

Hadi
ساعت11:20---2 خرداد 1391
Khodai Khodet Bekhoon Bebin Harfat Mani mide....Yemosht Kos Sher Neveshti Aslan Ham Mani nadare Man Rajebe PES 2012 Commant Zadam Chimigi?????

Hadi
ساعت21:22---31 ارديبهشت 1391
(یوبی سافت) به تازگی اطلاعات جدیدی را از قسمت سوم بازی منتشر کرده؟؟؟
داداش این نسخه چهار بازی بودا؟؟؟؟
خوبی شما؟؟؟
اصلا تو از گیم پلی چی میدونی که این طوری حرف میزنی؟؟؟خدایی اگه یک تا چهار رو بازی کرده بودی این حرف رو نمیزدی.
گیم پلی یک کجا و چهار کجا.بعدشم باید یک مقداری شبیه باشه انتظار نداری که اساسین استراتژی بشه که؟؟؟


Hadi
ساعت21:15---31 ارديبهشت 1391
داداشی چرا نظرات شخصی خودت رو به دیگران تحمیل میکنی بازی داره بهتر میشه تو سلیقه نداری . تو دنبال بازی آسون می گردی زرتی گل بزنی اتفاقا بازی خیلی خوب و حرفه ای شده و طبیعی تر شده گیم پلی از سادگی در اومده..چرا وقتی سرت نمیشه حرف مفت میزنی؟؟؟؟پاسخ:گاه نخور فقط همین اگه به سایت هایی چون پردیس گیم و گیمفا سر زدی باشی این مطلب را خواهی دید ......... بعدش هنوز زوده مشت بچه خوشگل بیان گاهی خواری کنن ایا مفهمی اگه عمق ساخت بازی اش را نگاه چه چیزی ها را می رساند......من بخاطر همین بازی لعنتی که الان از زدنش پشیمون شدم به اداره اگاهی رفتم و تهعد دادم که دیگر درباره ی اساسین کرید 1 و 2 مطلب ننویسم و اگر کسایی که اون مطلب راگذاشته بودم که حدودا 2 روز بود خوانده باشند فهمیده اند که اساسین کرید چه بازی شومی برای ماست......نخند این تو اینترنت هیچکس کپی نکرده...........اونایی هم تو چه اینترنت خوندی یا تو مقالات همش ازدم الکی است چون پلیس با دیدن او موضوع جدی وارد عمل میشود اگر داستان امدی و از نظر به من داستان درست گفتی من سایتم را پاک میکنم..................

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





لينك دوستان


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن اساسین کرید و آدرس assassinscreed.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با بزرگترین





متفرقه

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار سایت انجمن اساسین کرید:

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 617992
تعداد مطالب : 473
تعداد نظرات : 127
تعداد اعضا :188

اساسین کرید را حمایت کنید

تبليغات